Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Płatności on-line
logo Przelewy24 logo Blue Media
Dostawy realizowane przez
logo DPD
logo InPost
logo Paczka w Ruchu
 
Reklamacje i zwroty

Warunki reklamacji i zwrotu produktów

 

Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym Aromatika są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na polski rynek. Może się jednak zdarzyć, że z jakiegoś powodu otrzymasz produkt niespełniający powyższych wymagań. Ponieważ wartością nadrzędną jest dla nas satysfakcja Klienta, w przypadku:

  • stwierdzenia niezgodności produktu z fakturą,
  • obecnością wad technicznych dostarczonego towaru lub
  • uszkodzeń przesyłki powstałych podczas transportu,

będzie przysługiwać Ci prawo do reklamacji. W takim wypadku prosimy o bezzwłoczny kontakt w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji i ustalenia dalszego trybu postępowania. 

Reklamacje

Jeśli zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: info@aromatika.com.pl lub adam.iwanczuk@gmail.com lub drogą pocztową na adres ul. Celna 14/2, 17-200 Hajnówka.

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

Reklamowany towar należy odesłać na adres: Aromatika Adam Iwańczuk, ul. Celna 14/2, 17-200 Hajnówka

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy. Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

 

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy. Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: info@aromatika.com.pl lub adam.iwanczuk@gmail.com. Wzór formularza odstąpienia od umowy znajdziesz na stronie Regulaminy

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Nowosady 101, 17-200 Hajnówka , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie nam zakupionego towaru w stanie niezmienionym (w nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania).

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni. Bieg terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, bądź nie później niż do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 

Towary łatwo ulegające zepsuciu lub z krótkim terminem przydatności


Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 30 stycznia 2003 r. w sprawie terminów zawiadomienia sprzedawcy o stwierdzeniu niezgodności towaru żywnościowego z umową, zastrzeżenia co do jakości towaru trzeba przekazać sprzedawcy niezwłocznie w terminie 3 dni od daty sprzedaży lub otrzymania produktu. W tym przypadku prosimy o kontakt mailowy pod adresem info@aromatika.com.pl lub telefoniczny - nasi pracownicy przekażą odpowiednie informacje, co do możliwości zwrotu. Przepis ten nie dotyczy produktu zwracanego z powodu wady jakościowej lub niewłaściwego wydania.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl