



Etykiety dla zdrowia
Na wojnę z homeopatią!



1. Jak pakowany jest towar?
Nasze produkty pakowane są w torebki z folii z podwójnym zgrzewem opatrzonej etykietą z podaną nazwą towaru i jego składem, wagą oraz datą przydatności do spożycia , a następnie, na czas transportu, umieszczane w woreczku strunowym. Ponadto towar zabezpieczamy przed przypadkowym uszkodzeniem podczas wysyłki za pomocą grubej warstwy folii bąbelkowej. Ta przygotowany pakunek umieszczany jest, w zależności od wielkości, wagi i wybranego sposobu transportu, w kopercie bąbelkowej lub kartonie.
2. Jak szybko otrzymam zamówione produkty?
Dokładamy wszelkich starań, by każde zamówienie realizowane było jak najszybciej. Zazwyczaj na przygotowanie i wysyłkę paczki potrzebujemy 24h od momentu zaksięgowania wpłaty. Ostateczny czas dostawy zależy od wybranego przewoźnika. Dla przesyłek kurierskich wynosi 1 dzień roboczy, dla listów i paczek priorytetowych - 48h, dla E-przesyłek 72h i dla listów i paczek ekonomicznych - do 7 dni roboczych (choć w regulaminie Poczty Polskiej zastrzega się termin 14 dni).
3. Czy produkty oferowane w sklepie mają atesty?
Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym Aromatika mają niezbędne atesty i dopuszczenia do sprzedaży. Posiadają również pozytywne opinie od użytkowników, którzy osobiście sprawdzili skuteczność ich działania.
4. Czy jest możliwość negocjacji cen?
Ceny produktów podane w sklepie są cenami ostatecznymi. Dla stałych Klientów prowadzimy program lojalnościowy, który umożliwia uzyskanie rabatu po spełnieniu warunków podanych w Regulaminie sklepu.
5. Czy można zwrócić zamówiony produkt?
Każdy zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży zamówionych produktów w ciągu 10 dni od daty otrzymania paczki. Zwrotu należy dokonać na własny koszt odsyłając produkt łącznie z dowodem zakupu. Odsyłany produkt musi być nieużywany i posiadać oryginalne opakowanie.
6. Ile czasu czeka się na zwrot pieniędzy za odesłany produkt?
Informacje takie zawarte są w Regulaminie sklepu. Jeśli produkt spełnia podstawowe kryteria to jest to termin 7-10 dni od otrzymania przesyłki.
7. Otrzymałem niekompletną przesyłkę lub towar niezgodny z zamówieniem.
Staramy się jak najszybciej i jak najlepiej zrealizować każde zamówienie, bo naszym nadrzędnym celem jest satysfakcja Klienta z zawartej transakcji. Jeśli po otrzymaniu paczki okaże się, że z jakiegoś powodu jej zawartość nie odpowiada zamówieniu, prosimy o bezzwłoczny kontakt telefoniczny lub mailowy w celu wyjaśnienia sprawy. Proszę pamiętać, że kluczowym czynnikiem jest tu czas - nadmierna zwłoka może sprawić, że nie będziemy w stanie pozytywnie rozpatrzeć reklamacji.
8. Czy dane podane przy logowaniu się do sklepu są gdzieś udostępniane?
Wszystkie dane osobowe naszych Klientów przetwarzane są przez nas wyłącznie w celu realizacji zamówienia. Więcej informacji znajduje się na stronie poświęconej Polityce prywatności.