Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Płatności on-line
Dostawy realizowane przez
Najczęściej zadawane pytania

FAQ


1. Jak pakowany jest towar?

Nasze produkty pakowane są w torebki z folii z podwójnym zgrzewem opatrzonej etykietą z podaną nazwą towaru i jego składem, wagą oraz datą przydatności do spożycia , a następnie, na czas transportu, umieszczane w woreczku strunowym. Ponadto towar zabezpieczamy przed przypadkowym uszkodzeniem podczas wysyłki za pomocą grubej warstwy folii bąbelkowej. Ta przygotowany pakunek umieszczany jest, w zależności od wielkości, wagi i wybranego sposobu transportu, w kopercie bąbelkowej lub kartonie.


2. Jak szybko otrzymam zamówione produkty?

Dokładamy wszelkich starań, by każde zamówienie realizowane było jak najszybciej. Zazwyczaj na przygotowanie i wysyłkę paczki potrzebujemy 24h od momentu zaksięgowania wpłaty. Ostateczny czas dostawy zależy od wybranego przewoźnika. Dla przesyłek kurierskich wynosi 1 dzień roboczy,  dla listów i paczek priorytetowych - 48h, dla E-przesyłek 72h i dla listów i paczek ekonomicznych - do 7 dni roboczych (choć w regulaminie Poczty Polskiej zastrzega się termin 14 dni).


3.  Czy produkty oferowane w sklepie mają atesty?

Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym Aromatika mają niezbędne atesty i dopuszczenia do sprzedaży. Posiadają również pozytywne opinie od użytkowników, którzy osobiście sprawdzili skuteczność ich działania. Na życzenie do każdej faktury VAT wystawiamy atesty jakościowe wymagane wobec produktów żywnościowych.


4. Czy jest możliwość negocjacji cen?

Ceny produktów podane w sklepie są cenami ostatecznymi. Dla stałych Klientów prowadzimy program lojalnościowy, który umożliwia uzyskanie rabatu po spełnieniu warunków podanych w Regulaminie sklepu.


5. Czy można zwrócić zamówiony produkt?

Każdy zamawiający ma co do zasady prawo odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży zamówionych produktów w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki. Szczegóły zwrotów precyzujemy na stronie "Reklamacje  zwroty".


6. Ile czasu czeka się na zwrot pieniędzy za odesłany produkt?

Informacje takie zawarte są w Regulaminie sklepu. Jeśli produkt spełnia podstawowe kryteria, to jest to termin bezzwłoczny od momentu  otrzymania przesyłki.


7. Otrzymałem niekompletną przesyłkę lub towar niezgodny z zamówieniem.

Staramy się jak najszybciej i jak najlepiej zrealizować każde zamówienie, bo naszym nadrzędnym celem jest satysfakcja Klienta z zawartej transakcji. Jeśli po otrzymaniu paczki okaże się, że z jakiegoś powodu jej zawartość nie odpowiada zamówieniu, prosimy o bezzwłoczny kontakt telefoniczny lub mailowy w celu wyjaśnienia sprawy. Proszę pamiętać, że kluczowym czynnikiem jest tu czas - nadmierna zwłoka może sprawić, że nie będziemy w stanie pozytywnie rozpatrzeć reklamacji.


8. Czy dane podane przy logowaniu się do sklepu są gdzieś udostępniane?

Wszystkie dane osobowe naszych Klientów przetwarzane są przez nas wyłącznie w celu realizacji zamówienia i podlegają ochronie zgodnie z przepisami RODO. Więcej informacji znajduje się na stronie poświęconej Polityce prywatności oraz w klauzulach informacyjnych RODO.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl